Halffeet's Daughter ! Halffeet's Daughter: Jiwang Oh Jiwang_2

Monday 5 November 2012

Jiwang Oh Jiwang_2

Assalammualaikum  ;))

brrrrr sejuk nya alahai..pagi-pagi da dapat musibah..otw g 0pis hujan di tengah jalan..aishhh!..ini bukan c0baan, ini betul-betul..hehe da macam cite p.ramlee pulak da..biasa la, ni la dugaan orang yang menunggang motor, kita ada motor aje..nak beli kereta tak mampu lagi..c0baan!c0baan!c0baan!..jum sambung baca lagi ayat-ayat jiwang angah nih..


  1. lumrah berkawan, banyak dugaan, biarpun jauh tetap dikenang, mesej dan panggilan rindu (misscall) jadi hubungan, itulah pengikat kasih persahabatan
  2. anggaplah kekecewaan itu sebagai landasan untuk kita meneruskan kehidupan ini, biarlah kita kecewa di dunia asalkan kita tak kecewa di akhirat
  3. kawanlah selagi ada hati, bercintalah selagi ada yang sudi, bergembiralah selagi ada teman di sisi, ingatilah kawan selagi terasa ia bererti
  4. adalah lebih baik kita membahagiakan hidup seseorang kekasih semasa hayatnya daripada kita menangisi dan menyesal setelah pemergiannya
  5. ku tulis namamu di langit, hilah di tiup awan, ku tulis namamu di pantai, hilang di pukul ombak tapi bila ku tulis namamu di hatiku ia kekal selamanya
  6. sesiapa yang mempunyai kebolehan akan berjumpa landasan yang tepat
  7. semua yang dicapai oleh manusiadan yang gagal dicapai olehnya adalah kesan langsung pemikirannya
  8. pengikhtirafan dan ganjaran datang kepada mereka yang menunjukkan kualiti yang baik dalam perbuatannya
  9. manusia tidak merancang untuk gagal tetapi mereka gagal untuk merancang
  10. ku kutip serpihan kasihmu, ku himpunkan leraian rindumu, kerana aku tahu dirimu milikku
  11. bukan pintaku andai cinta menjadi tragedi
  12. lihat dan renunglah mataku, akan kau temui sebuah cinta sudi
  13. setiamu menjadikan aku rindu, menjadikan aku cemburu
  14. selagi dirimu ada di hati, selagi dirimu setia di sisi, tak mungkin dirimu dan hatimu aku lukai
  15. aku hanyalah tetamu sepi, tiba masanya aku akan pergi dari sini
  16. selagi ada hayatku, selagi itulah aku akan terus mengenangmu
  17. memang memendam rasa cinta sangat menyiksa tapi ia sangat mengasyikkan

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by miminadam